-->

اقوى وافضل صور مضحكة 2020 - نكت مضحكة جدا

السلام عليكم اهلا وسهلا بكم في موضوع جديد على موقع مجلة الترفيه حيث اليوم اقدم لكم مجموعة صور مضحكة 2020 جدا و ايضا نكت مضحكه جدا حيث احضرنا لكم اقوى وافضل الصور المضحكة جدا تفطس من الضحك حيث يحتوي هذا الموضوع على صور مضحكة ، اقوى الصور المضحكة في العالم ، واتمنى ان ينال هذا الموضوع اعجابكم


صور مضحكة









مرة واحد بيسأل صاحبه هو انا لما ابوس اختك نبقى نسايب قاله لأ نبقى خالصين.
.
مرة واحد محشش مراته خلفت بعد شهرين من الجواز المهم اصحاب استغربوا وسألوه ازاي قال يالهوي ياجدعان على الحسد
 .
مرة واحد صعيدى مداخل راسه فى قفص الاسد الحارس قاله انت بتعمل ايه الله يخرب ببيتك قاله يا عم ما تخافش واحنا هناكله ولا ايه.
.
مرة سبعة صعايدة بيتعلموا ازاي يربطه الكرافتة خمسة ماتوا واربعه في حاله خطرة
 .
واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط هههههه.








 .
واحد بيتخانق مع واحد صديقه فضربه بالقلم على وشه فقاله ليه ما قفايا موجود.
.
مرة واحدة بتلعب استغماية مع حبيبها قالت له لو لقتنى هتبوسنى لو ملقتنيش انا ورا الباب.
 .
مرة اسمه محمد لقى شنطة فلوس و عايو يخبيها قام حافر فى الارض و دفنها و كتب مافيش فلوس هنا قام واحد اسمه محمود حفر و خد الفلوس و كتب محمود مخدش حاجة.
 .
مرة واحد راح يشتري تذاكر قال الموظف ذهاب وعوده والا ذهاب فقط قال ذهاب وعوده وحرق يضحك ويقول تاكدت عليهم لعبت عليهم انا اروح مش راجع.


اقوى الصور المضحكة في العالم








.
مرة بنت رجعت البيت متأخرة ابوها سالها إتأخرتي ليه قالت له أصل كان فيه واحد بيعاكسني طيب وده يأخرك في ايه البنت أصله كان ماشي على مهله.
.
مرة واحد صعيدي نجح في إنتخابات مجلس الشعب وفي اول جلسة قام قاعد جنب واحد وعزم عليه بسيجارة مارلبورو المهم بعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية فرد وقال والله أحسن من الكيلوبترا..

مره واحد ركب الطيارة سألته المضيفه اجيب لك فطار كامل قال لها ليه كامل مش هايفطر.
.
مرة اثنين عندهم كلاب صيد صاحب الكلب الاول أول ما يضرب طلقة من المسدس يجرى الكلب ويروح يجيب الفريسة وصاحب الكلب الثانى أول ما يضرب الطلقة الكلب يخاف قال له صديقة انه يروح أفراح في الصعيد والكلب هيتعود على صوت الطلق المهم راح الصعيد وفضل يحضر فى افراح هو والكلب لمدة 5 شهور وبعد كده رجع يصطاد راح ضارب طلقة راح الكلب وقف على رجله وقعد يغني ويرقص.







مره طالب كان فى الامتحان متاكد انه هو هينجح والمفاجاه ان الدكتور جيب لهم سؤال صعب وهو صور لرجلين بعض الطيور والمطلوب ان هم يعرفوا اسم الطيور من رجليها غضب الطالب عشان مش عارف يحل ولا سؤال قام مسلم الورقه للدكتور وقاله الله يخرب بيتك انت وامتحانك رد الدكتور وقال اعتبر نفسك سقطت في الامتحان بعد شويه لاحظ الدكتور ان الطالب مش كاتب اسمه على الورقه سالوا الدكتور فين اسمك على الورقه قام الطالب رفع البنطلون وقال للاستاذ اعرف اسمي من شكل رجلي لو تستطيع.
 .
مره واحد واقف في نص الشارع وقاله لو في رجل في الشارع يجيني ويقتلني يلا فين الرجال المهم قال جاله واحد بعضلات ضخم الثاني من الخوف قال اصبخنا اثنين مين يتحدانا.
.
مرة بنت حلوه اوى دخلت الامتحان حلوه ولا كلمه قال لها الدكتور بتحبي تاخدي صفر ولا اشوفك قالته اكيد بتشوفني قالها خلص يبقى نتقابل السنة الجايه.
 .
مرة واحد سمعت ان البط لا يعيش الا ما انثى واحده المهم طول النهار والليل تدعي اللهم بطبط زوجي.
 .
مره واحد كل ما يدخل الحمام بيترك الباب مفتوح سالوه ليه عشان محدش يشوفني من فتحة المفتاح. 







0 تعليق على "اقوى وافضل صور مضحكة 2020 - نكت مضحكة جدا"

إرسال تعليق